Діяльність роботи вчителів української мови та літератури Кам'янського ліцею1 у 2024-2025 н.р.була спрямована на реалізацію державної політики в системі освіти, основних положень Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ ст., виконання державних програм викладання української мови та літератури, створення належних сучасних умов для навчання і виховання, підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, ефективне використання інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу.
Протягом року було проведено чотири засідання професійної спільноти. Окрім традиційних форм роботи, було проведено засідання у формі творчої лабораторії, тренінгу на тему " Сприяння розвитку і формуванню життєвої компетентності особистості в умовах інноваційних освітніх технологій", у формі дидактичної гри " Панорами педагогічних ідей". як показала практика, активні форми роботи створюють позитивну мотивацію вчителів до творчості.
Вчителі української мови та літератури приділяють увагу самоосвіті, є активними учасниками вебінарів, семінарів, курсів підвищення кваліфікації. Педагоги активно поширюють свій досвід на освітніх платформах " На урок", " Всеосвіта".
Вчителі ПС Буряк О.С., Коновал О,І., Алексєєнко О.Б. були членами журі районних конкурсів з української мови та літератури. Минулий рік був продуктивним для вчителів-словесників. Наші вихованці показали добрі результати на конкурсах і олімпіаді.
Переможцями ІІ етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика стали:
Макогін Олег 5 клас І місце вч. О.Буряк
Ліпченко Марія 6 клас І місце вч. О.Буряк
Глібова Аліна 7 клас ІІ місце вч. О.Алексєєнко
Гончар Григорій 7 клас ІІ місце вч.О.Алексєєнко
Чинківський Назар 7 клас ІІІ місце вч. Л.Небилиця
Гордієнко Поліна 9 клас. ІІ місце вч. О.Чупак
Горник Дар'я 10 клас. ІІІ місце вч. А.Котляр
Ткаченко Ліана 11 клас. ІІ місце вч.О.Коновал
Переможцями Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Г.Шевченка стали:
Прудка Ар.іна 6 клас. ІІ місце вч.О.Буряк
Глібова Аліна 7 клас І місце вч.О.Алексєєнко
Гончар Григорій 7 клас ІІ місце вч.О.Алексєєнко
Касян Поліна 8 клас І місце вч. О.Буряк
Харченко Каміла 9 клас ІІ місце вч. О.Чупак
Кузява Анна 10 клас І місце вч. А.Котляр
Горник Дар'я 10 клас ІІ місце вч. А.Котляр
Коваль Тетяна 11 клас ІІ місце вч.Н. Худієва
Ліпченко Марія та та Кузява Анна брали участь у ІІІ етапі конкурсів.
Переможцями ІІ етапу всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури стали учні:
Висоцький Олена 8 клас ІІ місце вч. О.Буряк
Ратушний Максим 10 клас ІІ місце вч. А.Котляр
Горник Дар'я 10 клас ІІІ місце вч. А.Котляр
До дня народження Т.Г.Шевченка відбувся районний конкурс читців. Учні Кам'янського ліцею1 продемонстрували свою майстерність у декламуванні віршів Великого Кобзаря. Переможцями стали:
Юзько Макар 5 клас І місце вч. О.Буряк
Прудка Аріна 6 клас І місце вч. О.Буряк
Зелінська Анастасія 6 клас І місце вч. О.Чупак
Орлик Софія 10 клас І місце вч. А.Котляр
Коваль Тетяна 11 клас ІІ місце вч. Н.Худієва
Пишаємося нашими талановитими учнями.
Кожного року вчителями ПС проводилися тижні української мови та літератури, Дні писемності, Дні рідної мови. Під час свят були проведені усні журнали, конкурси, вікторини, квести, виховні заходи тощо.
Вчителі ПС проводили уроки за особистісно орієнтованої технологією, враховуючи новітні методи і форми навчання і виховання, за допомогою впровадження електронних засобів навчального призначення. Вивчався та розповсюджувався досвід роботи вчителів ліцею 1. Проводилися заходи, спрямовані на розвиток творчого потенціалу, вивчення і узагальнення їхнього перспективного педагогічного досвіду. Своєчасно вивчалися нормативні документи.
Вивчення стану викладання української мови та літератури адміністрацією ліцею показало, що викладання проводиться на достатньому рівні, уроки проводилися на високому науково- методичному рівні з інноваційними елементами викладання. Разом з тим типовими недоліками викладання української мови та літератури адміністрація ліцею вважає:
- малоефективний контроль за засвоєнням знань учнями;
- недостатнє використання методик сучасних технологій вивчення і впровадження передового досвіду;
- епізодичне застосування комп'ютерних технологій при викладанні предмету.
Голова ПС Коновал О.І.
Немає коментарів:
Дописати коментар