Підсумок роботи МО вчителів української мови
та літератури
Словесність - джерело, з якого починається струмок знань, що ширшає, набирає сили й розливається могутньою рікою. Мовою кожен із нас мислить, прилучається до духовності свого народу і стає Людиною.Саме мова єднає з предками, з культурою нації.
До скарбниці рідного слова кожне покоління привносить коштовності глибоких сердечних порухів, історичні події, вірування та погляди. Українська мова змістом, багатством, глибиною й різноманітністю переживань, відбитих в ній красоюй мелодійністю посідає одне з перших місць серед мов народів світу. Саме вона підтримує свідомість національної єдності українського народу, любов до Батьківщини й пошану до себе, через неї відбувається соціалізація особистості.
З метоюнадання якісних освітніх послуг здобувачам освіти кожен педагог (Алексєєнко О., Буряк О., Коновал О., Котляр А., Небилиця Л., Серга Т., Худієва Н., Чупак О.) працював над індивідуальною науково-методичною темою.
У 2021-2022 н.р. перед учителями МО бул поставлені завдання:
- здійснювати якісне методичне забезпечення викладання предмета з метою надання міцних знань;
- комплексно вивчати питання соціології, психології, дитактики, теорії виховання, наукових основ викладання укр. мови і літератури;
- удосконалювати методичну, науково-теоретичну і фахову підготовку членів МО: систематично опрацьовувати законодавчі та нормативно-правові документи з питань освіти, вивчати актуальні освітні проблеми, новинки методичної та художньої л-ри, періодичних видань;
- систематично обмінюватися досвідом власної педагогічної діяльності;
- брати участь у дистанційних курсах, вебінарах, тренінгах...;
- працювати над індивідуальною науково-методичною темою;
- впроваджувати інноваційні технології навчання та виховання школярів;
- продовжувати презентацію досвіду роботи на сторінках освітніх сайтів та в пед. пресі;
- проводити індивідуальну роботу з обдарованими дітьми;
- організовувати в ліцеї тижнів рідної мови.
Члени МО продовжували впровадження в практику ідей гуманізації освіти та особистісного підходу до кожного учня, впроваджували інноваційні технології навчання та виховання. З метою активізації та розвитку пізнавальної діяльності школярів особлива увага приділялася заохоченню учнів до участі у творчих конкурсах, олімпіадах. Був проведений День української писемності та мови. Учні мали змогу поринути убагатющий світ краси рідної української мови. Було зазначено про важливість підняття престижу ліцею 1 серед інших закладів освіти, чому, безперечно, може посприяти змістовне, багате й цікаве проведення різноманітних конкурсів, змагань, конференцій тощо.Звичайно, були заохочені гарними оцінками найактивніші, найсумлінніші учні та переможці. Адже будь-який захід у школі є частиною навчального процесу. У ліцеї був проведений І етап конкурсу знавців укр. мови ім П.Яцика. Другий тур не відбувся через карантин. Планувалися і Шевченківські дні, але за певних причин не були проведені. Так як не був проведений і конкурс "Соняшник".
Члени МО брали активну участь у роботі педради, семінарах. У діяльності членів МО виправдали себе такі форми роботи, як моделювання уроків, розробка та обговорення диференційованих завдань з навчальних предметів, впровадження проектної, ігрової, розвивальної технологій, інформація про самоосвіту, обговорення методів і форм роботи з учнями, які потребують індивідуальної роботи для підвищення рівня знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар